Nya Mål, Billingeracet 15 maj.

när man sitter hemma fått papper från sjukan där de står
"given ordination - vila(!), successivt upptrappning av fysisk aktivitet."
är de lätt att dampen växer sej stor. Har nu suttit i soffan i 12 dagar, kul!
Hade jag vare med i PRO´s söndagsutflykter hade de vare rullatorburna tant Agda som blive irriterad på att jag går för långsamt!
Men på måndag ska jag iaf iväg o jobba igen =D

Målet nu för att komma iform igen är Billingeracet i Skövde 15 maj, MTB-tävling på 80 km, finns altenativ att köra 41 km. Får se hur de går med uppladdningen inför de, hoppas att allt de praktiska går att lösa också.

De var två ganska intesiva månader under hösten me cykling i Spanien som gjorde att jag fastna för de här med o trampa  ist för o ha en motor, men med alla den erfarenheten siktar jag givetvis på o vinna allt jag ställer upp i ;)






Bilder från Spanien
1. Fia
2. Försöker köra om på fel ställe o landar i en buske
3. Jag o Santi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0