Martve i Borgafjäll

I onsdagskväll efter jobbet for jag norrut te Borgafjäll för o köra lite puder o framförallt hänga me Fia några dagar. Planen va o hinna me o spela in lite film oxå. Men tydligen uppskatta int mina knän att åka puder, så redan första dan blev de för trötta, bittert! Blev en del tid framför brasan o se film för min del ist för o åka.
Bastu, öl o spela spel på kvällarna me ett härligt gäng e int tokigt de heller. Så va gött o få komma iväg en sväng även om åkningen int gick så bra.
Kul o se Fia sätta sin första fs180 under lite pistjibb i lördags.





Finn fem fel va temat i parken





Ska så fort jag har fått ordning på datorn klippa ihop en film från ett ritkigt cleant railsession från oktober då första snön kom, stay tuned!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0